Acasă » diferite » Revolutia vizuala

Revolutia vizuala

visual-communication_id2482951_size43590% din informatia transmisa creierului este de ordin vizual in timp ce  imaginea este procesata de creier de  60,000 de ori mai rapid decat un text. In situatia aceasta constatam ca tehnologia ne faciliteaza efortul. Continutul simplu si accesibil inlocuieste cu succes continutul intelectual, cultural. Exista o explicatie sociologica sau este o comoditate?

Traim in perioada unei revolutii vizuale: Facebook si MySpace au micsorat spatiu dedicat status update. Aproximativ 300 de milione de fotografii sunt uploaded in fiecare zi pe Facebook.

Ar fi interesant de facut un studiu sociologic: de ce o imagine care ilustreaza o actiune banala, un citat simplu sau niste animale sunt mult mai like-uite si share-uit decat ar fi un articol cu un continut cultural. Fotografiile sunt cele mai populare mijloace imagistice pentru cititori.

Pe platformele onlines-a contatat ca utilizatorii prefera o poza in detrimentul oricarui alt tip de media:

- 46% imagini

- 28% status update

- 19% glume, citate, meme

- 6 % Link-uri care trimit la articole

Am observat ca si News Feed Facebook s-a concentrat pe imagine: a scazut continutul textului iar fotografiile sunt mai spatioase.  Internetul se deplaseaza spre zona visual deoarece imaginile au un impact mai mare si mai rapid. Am citit un articol al lui John Doherty, Social Media expert care a adus ca argument ideea pe care am spus-o ca Pinterest-ul a avut o crestere fantastica in 2012, ceea  ce demonstreaza ca retelele sociale care se axeaza pe imagini au o mai rapida ascensiune.

Ca argument pot aduce numarul mare de like, evident, care este primit de fotografii in detrimentul unui text. De asemenea, Instagram-ul este serviciu care a fost preluat de Facebook ca si completare a retelei de socializare enumerate. Fotografiile sunt viitorul internetului si  un nou tip de marketing:)

About these ads

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s