Acasă » Social Media » De ce mi-am inceput blogul?

De ce mi-am inceput blogul?

Din pasiune. Probabil acesta este primul motiv pentru care am inceput sa scriu pe blog. Din placerea de a scrie si de a impartasi idei. Fiecare blogger a fost motivat de un astfel de lucru, iar a doua zi  si-a deschis un cont pe wordpress, blogger sau eu.  Cei care vor sa faca marketing sau iau bloggingul in serios, ca pe un job, isi pot face cont  pe .ro sau .com.
M-am lasat convinsa sa incep sa scriu  de un articol al unui blogger renumit (nu i-am retinut numele) in care le propunea tinerilor sa isi deschida un blog in domeniul in care vor sa profeseze, sau pur si simplu pentru ca acest lucru va aduce un bonus atunci cand posibilul angajator te va cauta pe net, sa afle mai multe despre tine. A fost destul de clar in ceea ce spunea iar argumentele au fost bine intemeiate, astfel ca  m-am lasat convinsa.
Motivele  pentru care merita sa iti faci blog sunt multe. Cele mai des intalnite sunt pentru socializare, marketing afiliat,  pentru ca e gratuit pe unele platforme, adori sa scrii, iti doresti sa fii in trend , e amuzant,  iti promovezi afacerea sau pur si simplu vrei sa faci bani. Blogul este de fapt o pagina de internet amprentata cu ideile tale, clipuri video, imagini si continut postat de tine. „Blog” este prescurtarea de la weblog care intr-o traducere ad-hoc inseamna  jurnal online.
Atunci cand incepi sa scrii pe un blog nu mai scrii doar pentru tine. Informatia pe care o expui va fi citita de un numar de „n” persoane. Deci, iti asumi o responsabilitate. Va trebui si sa iti creezi o nisa, un tip de postari pe care le publici. Acestea vor varia, insa nu trebuie sa scrii despre foarte multe domenii, pentru ca risti sa-ti pierzi cititorii de baza. O persoana care este interesata de Social Media poate nu este la fel de interesata de muzica.  Va trebui sa le acorzi posturi de calitate cititorilor, informatii utile  si noutati. Este benefic sa scrii minim un post pe zi. Blogul nu are voie si nici nu trebuie sa ia „pauza”.
Am gasit un articol foarte bun care enumera 50 de motive ca sa-ti faci un blog cu motive foarte bine editate. Dar numarul motivelor se limiteaza la 50?

3 gânduri despre „De ce mi-am inceput blogul?

Lasă un răspuns

