Acasă » Social Media » Cati „prieteni” ai in lista de Facebook?

Cati „prieteni” ai in lista de Facebook?

Sau mai degraba: pe cati dintre ei ii cunosti din intalnirile offline? Si eu am in lista de prieteni persoane pe care  nu le cunosc personal, insa niciodata nu am trimis o cerere de prietenie fara sa ma intereseze acea persoana. Cei pe care nu ii cunosc si sunt in lista mea de prieteni probabil m-au impresionat prin activitatea lor din Social Media si am dorit sa ii urmaresc.
Am gasit o lista care ne inspira, atunci cand dorim sa facem curatenie pe Facebook:
1.    El Misterioso (un tip care arata exact ca Freddy Krueger, care are la descriere ceva in genul: „Religie: bere” sau  „Starea relaţiei: mama ta”)
2.    Liker (genul de tip care nu se poate abtine sa nu dea like la orice postare, un prieten al unui prieten, in general )
3.    Calatorul pasiv (o veche cunostinta, de la un loc de munca, cu care oricum nu ai avut nicio discutie mai lunga de 15 min. Genul de persoana care  da porecle politicienilor ca „Obummer” şi „reprezentant Boner Ioan”)
4.    „Binecuvantatul din trecut” (o veche persoana pe care o cunosti de la scoala/liceu, genul acela  care poarta tricouri cu „$”)
5.    Pacientul (genu de persoane pe care le-ai dezamagit, insa ele te-au iertat. Probabil din acest motiv esti inca in lista lor de prieteni. In general posteaza citate, mesaje inspirationale de prost-gust).

Am descoperit de altfel si un mic ghid- cum sa consumi Facebook-ul. Il poti citi aici.
Va prezint mai jos un film de pe Youtube care ilustreaza foarte bine situatia celor care folosesc retelele de socializare excesiv:

Lasă un răspuns

