Acasă » Social Media » Social Media Summit Bucuresti. A impresionat asa cum s-a anuntat?

Social Media Summit Bucuresti. A impresionat asa cum s-a anuntat?

Social Media este un sistem de platforme accesibile gratuite care permit comunicarea multidirectionala. Un domeniu intr-o contiua ascensiune,care are intodeauna noutati.

Social Media Summit Bucuresti a fost anuntat ca fiind cel mai important eveniment al anului din domeniul care ii poarta numele iar anul acesta a fost primul la care am participat. Este primul eveniment regional despre influenta in online si strategii de marketing prin social media. Intrucat imi doresc sa descopar cat mai multe despre acest domeniu speram ca acesta conferinta sa ma entuziasmeze sau cel putin sa imi ofere informatii noi si de calitate care  sa imi dea de gandit. Speram ca domeniul Social Media sa se muta macar pentru un interval scurt de timp, cca 5 ore, in Bucuresti. Din pacate, asteptarile mi-au fost dezamagite.

Asteptam de la acest  Summit informatii la care eu nu am avut  acces pana acum, noutati din culisele Social Media, strategii elementare, idei de pus in practica, sfaturi de marketing sau de influenta in online, modalitati de comunicare in cadrul unei companii sau in cazul unui brand personal, etc. Insa acest articol este singura idee  care mi-a fost inspirata de aceasta conferinta.

Din lista de speakeri, Bogdana Butnar, Manafu, Vlad Petreanu si Victor Kapra sunt cei carora doream sa le ascult prezentarile. Datorita unei intarzieri am avut ocazia sa-l ascult doar pe Manafu si restul speakerilor pe care nu i-am mentionat mai sus. Prezentarea lui Cristian Manafu a fost de actualitate, insa nu a venit cu nicio idee proprie atractiva. M-a interesat ca a pus acceptul pe faptul ca Pinterest este o platforma care implica emotivitate si de asemenea este un imbold de deschidere pentru utilizatorii sai, ceea ce pana in acest moment nici Facebook nu a reusit.

Prezentarea Georgianei Gheorghe m-a atras prin titlul ei. Imi doream sa aflu mai multe despre „Profesionalizarea Social Media. Generarea de continut relevant”. Insa lucrurile pe care le-a prezentat nu mi-au starnit interes. Interesant a fost enumerarea  campaniilor pe care le-a realizat pentru firmele Danone si Activia, eventual tactica pe care a aplicat-o. Restul datelor prezentate au  fost in exces. Cei care au fost prezenti cu siguranta isi dau seama la ce ma refer.

O alta observatie pe care am facut-o a fost tranformarea pe care au suferit-o cele 6 bloggerite care au devenit ambasadori de brand pentru produsul Danone. Le stiu ca fiind persoane din blogging renumite, care scriu de mult timp. Din punctul meu de vedere un blogger independent este mai stimat decat un ambasador de brand, mai ales ca ele vor fi mult timp asociate cu numele produsului  Danone.

Razvan Baciu, fondator trafictube.ro a avut in incheierea prezentarii „ROI din continut video” un citat interesat: „Video-blogging-ul este viitorul”. De asemenea si tehnica promovarii prin video este una foarte buna de pus in aplicare.

Prezentare Gabrielei Lungu m-a impresionat placut🙂.  A fost atent creata si a fost singurul moment din conferinta in care mi-am concentrat toate eforturile pentru a retine informatiile enumerate de Gabriela. M-a impresionat placut si ea, ca si persoana de PR. Am regasit in  toate cuvintele ei companiile romanesti, care indoctrinate de mass-media, sunt reticente atunci cand vine vorba de marketing in Social Media sau doar de prezenta in Social Media.

3 gânduri despre „Social Media Summit Bucuresti. A impresionat asa cum s-a anuntat?

  1. Pingback: Despre Social Media Summit Bucuresti 2012… | Horea Mihai Badau

  2. Cred ca prezentarea Georgianei avea premise bune: m-ar fi interesat, de exemplu, sa ne spuna de ce este important pentru brandul lor sa se promoveze si din Social Media. Si mai precis, cum lucreaza. Ea a prezentat un raport care arata cu siguranta ca obiectivele campaniilor au fost atinse, dar nu prea ne-a dat detalii de culise. Spre exemplu, a spus ca pe cele 6 bloggerite le-au ales dupa ce le-au urmarit blogurile – aici as fi vrut detalii. Ce anume din ceea ce publicau le-au facut interesante pentru ei? Si ce anume le-au scos pe altele de pe lista lor?

    Si prezentarile lui Manafu si ale Gabrielei Lungu mi-au placut. Si foarte utile mi s-au parut studiile prezentate de Adina si Catalin, in a doua parte a conferintei. Totusi, as fi vrut si eu sa aud mai multe prezentari despre solutii legate de problemele din Social Media. Pe Mugur Pastracu l-ai ascultat? A fost una din cele mai bune prezentari, dupa parerea mea.

    • Am reusit sa prind doar prezentarile tinute de Georgiana Gheorghe, Manafu, Gabriela Lungu, Costin si Razvan Baciu. Dupa cum am spus si in articol cel mai mult m-a impresionat cea a Gabrielei Lungu. Cu siguranta anul viitor o sa analizez toate prezentarile.

Lasă un răspuns

