Acasă » Social Media » Istoria si beneficiile content marketing-ului

Istoria si beneficiile content marketing-ului

Content marketing este o tehnica de marketing de creere si distribuire de continut relevant pentru a atrage, a achizitiona si a angaja un public tinta – cu obiectivul de a conduce profitabil actiunea consumatorului. Mai exact, content marketing este arta de a comunica cu consumatorul fara a-i vinde ceva in mod direct. Esenta strategiei este aceea ca daca intreprinderile ofera informatii valoroase, coerente si utile consumatorului, acesta se va interesa la randul lui de afacere si va deveni fidel intreprinderii. Content marketing este o tehnica care este utila din ce in ce mai multor branduri renumite: P & G, Microsoft, Cisco Systems și John Deere.

Content marketing se mai descrie si ca fiind un continut pe care va trebui sa il oferi consumatorului intr-un mod atractiv ambalat, in asa fel incat sa-i incluzi informatii utile. Continutul se poate expune sub mai multe tipuri: text, video, audio, foto,etc.

In secolul XXI consumatorii au inchis calea de acces a informatiilor publicitare din zona offline. Modalitatile de promovare traditionale nu mai dau rezultate. Publicitatea in mass-media este din ce in ce mai des ignorata, precum si cea din reviste. Consumatorii prefera sa isi aleaga produsele pe baza informatiile din online. Metoda „surfing-ului” pe net este cea mai utilizata in acest moment, deci se exclude nevoia irelevanta de bannere. Seth Godin, unul dintre liderii din marketing este de acord ca content marketing nu este doar viitorul, este si prezentul. O alta referire pe care a facut-o liderul cu privire la content marketing este ca : “Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell”

Te invit sa vizionezi video-ul care prezinta istoria content marketing-ului:

Cele mai populare tactici de content marketing: 79% articole, 74% Social Media (exclus bloguri), 65% bloguri, 63%  eNewsletters, 58% studii de caz si 56 evenimente personale.

Web trafficul este cel mai evident procedeu de masurare a succesului in intiativa de continut, mai exact 58%. Am descoperit un infografic relevant referitor la subiectul content marketing pe care il poti citi aici.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s