Acasă » blogging » Care este cel mai important atu: continutul sau aspectul?

4 gânduri despre „Care este cel mai important atu: continutul sau aspectul?

  1. Luiza întrebarea ta ” In blogging conteaza design-ul, Social Media, SEO, monetizarea sau succesul?” necesită o analiză şcolărească pe text pentru unul sau mai multe răspunsuri.
    Designul este dacă vrei cel mai important aspect atunci când vine vorba de web, însă există confuzia că designul paginilor unui site – implict ale blogurilor – reprezintă doar cum arată ele şi atât.
    Stilul minimalist de exemplu impresionează doar printr-o bună organizare a conţinutului de tip text şi folosirea inspirată a aşa numitei typography- termen care în limba română e greu de tradus.
    Printre web designeri umblă vorba „Web Design is 95% Typography”.
    Evit să abordez enumeraţia ” Social Media, SEO, monetizare” din faptul că sunt aspecte care ar presupune o abordare mult mai detaliată.
    Însă „cel mai important pentru un blog este continutul de calitate, unic si modul il care il prezinti. Continutul este cel care ridica blogul la un alt nivel”..aici vreau să îţi spun că – poate ştiai asta – cuvîntul englez content – folosit pentru web – nu se traduce doar prin conţinut de forma textului, el presupune orice este pe web, de fapt pe site/blog – imagini, linkuri, pluginuri, scripturi, etc. tot ceea ce este angrenat în funcţionarea acestuia şi în transmiterea informaţiilor sau a mesajului/mesajelor.
    Content Mangement System – tocmai subliniază aria de definiţie a cuvîntului content atunci când te referi la web – „continutul si modul in care il prezinti”, ca să te parafrazez.
    Cât priveşte sintagma conţinut de calitate, aici te rog să ma ajuţi să o înţeleg, pentru că ceea ce înseamnă calitatea e ceva, dar un conţinut de calitate e altceva, şi dacă te referi la transmiterea informaţiilor prin formă scrisă, atunci cam toţi ar trebui să dăm pe la jurnalism, căci nu toţi ştiu de piramidă inversă sau 5 Ws and an H.
    „GOOD CONTENT IS CONSISTENT” se spune, iar cât content avem e un aspect problematic.
    Sunt foarte multe de discutat.

    • Andrei: Continutul de calitate este un continut orientat spre nevoile cititorilor fara sa senzationalizeze sau sa tabloidizeze. Referitor la faptul ca „Social Media, SEO, monetizare” ar necesita o mai ampla dezbatere, iti dau dreptate. De aceea in articol nu am vrut decat sa schitez tema „cel mai important aspect” fara sa intru in detalii.

  2. Păi în situaţia asta „Continutul este cel care ridica blogul ” la care adaug „Continutul de calitate este un continut orientat spre nevoile cititorilor fara sa senzationalizeze sau sa tabloidizeze”, e cam o apă şi un pământ, deoarece nevoile cititorilor nici Freud nu poate să şi le identifice.

  3. Pingback: Bloggingul ca business | Liza Danciu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s