Acasă » blogging » O perspectiva critica asupra a patru bloguri

O perspectiva critica asupra a patru bloguri

Critica constructiva sau cuvintele frumoase? Care sunt metodele psihologice prin care se construieste o persoana? Consider ca ambele, cu atat mai mult cu cat  sunt imbinate. Critica constructiva este esentiala in formarea unui comportament/ individ.

In acest articol voi incerca sa „critic” din punctul meu de vedere 4 bloguri. Sunt o persoana directa iar acest lucru consider ca este un atu la fiecare om. Din cele 4 bloguri pot spune per ansamplu ca feedback-ul este pozitiv. Imi place ce am vazut si ce am citit:)

Blogul lui Victor Preda m-a impresionat placut. Este prima oara cand il vizionez, insa este tipul de blog pe care nu simti ca iti pierzi timpul. Punctul forte al blogului este tema blogului, una foarte originala si inspirata. Imi place domeniul fotografiei si mi-a placut foarte mult ideea de a fotografia in fiecare post alta persoana. Este placut sa citesti un blog in engleza, apreciz oamenii care incearca sa comunice in  limba internationala, consider ca asta inseamna evolutie. Propun insa ca si numele  blogului sa fie in engleza pentru ca trebuie sa existe o continuitate intre continut si titlu. Posturile din data de 7 martie, insa m-au dezamagit. Si anume, reclama la McDonald repetata nu este tocmai genul de fotografii care se incadreaza in tiparului blogului, pentru ca este per total un blog de calitate. Ultimul post este insa preferatul meu. Asta pentru ca imi place personajul fotografiat, insa si perfectiunea fotografiilor.

Annitu, mai exact blogul ei, este unul foarte amuzant. Anumite posturi pot concura cu cele din Catavencii, ziarul de satira cel mai comic de pe piata din Romania, din punctul meu de vedere. Este o zona de relaxare, incurajata de culori antrenante. Desi nu este exact grafica cu care sunt de acord pe un blog,  este perfecta pentru ca blogul tinde sa fie mai degraba un site. Are  o multitudine de categorii, incepand de la bancuri pana la stiri utile. Minusul cel mai evident  sunt postarile tip bancuri, cele haioase tinzand cateodata  spre kitch.

Un blog de calitate, cel al Laurei Trisca Meleasca, m-a facut sa realizez ca filmele bune nu le descoperi doar pe IMDB, ci si pe bloguri. Partea tehnica si anume lipsa paginii complete „About me” si grafica sunt singurele probleme. Asta nu este insa defect, pentru ca bloggeritele se ocupa mai degeaba de frumos, adica de continutul blogului, pe care Laura a reusit sa il modeleze artistic, iar blogspotul se ocupa de restul:) Punctul forte al blogului sunt filmele de calitate, a caror adepta sunt. Iti cer doar sa oferi mai mult spatiu filmelor din Europa, celor frantuzesti, care din punctul meu de vedere sunt incomparabile cu cele americane. Motto-ul completeaza si integreaza perfect fiecare articol. O idee ingenioasa pentru includerea lor.

Design-ul este primul lucru care mi-a atras atentia la blogul lui Kathy. Foarte interesanta „agenda”, pentru ca tocmai asta si este blogul sau, un jurnal online. Postul „Life in picture” si imaginea inclusa in acesta m-a transpus intr-o zi  superba de vara, cu atat mai mult cu cat ador sa fotografiez si eu acele frumoase flori, macii. Temele posturilor sunt utile iar unele dintre ele sunt si filozofice, tipul de postari dificil de redat pe hartie si incantatoare cand sunt reusite.  Defectul principal  al blogului consider ca este limbajul putin „vulgar”, in titlul si continutul anumitor articole.

4 gânduri despre „O perspectiva critica asupra a patru bloguri

1. Liza, multumesc din suflet pentru sfaturi si aprecieri! „Despre mine” e in lucru (tocmai am sters varianta initiala si ma gandesc la o alta). Sigur, vor urma si filme europene. Le apreciez sincer si imi incurajez toti cunoscutii sa priveasca si altceva decat filme americane. Cum n-am timp si inspiratie sa postez zilnic pe blog, am o pagina de Facebook, unde recomand filme non-americane. Saptamana trecuta au fost cele suedeze. Acum, cele italiene (cateva, desigur). Inca o data, multumesc tare mult!

2. Multumesc pentru critica. Hai sa zic chestia cu limbajul vulgar. Dar o voi zoce intr-un articol asa… poate lamuresc pe toti de ce folosesc limbajul vulgar. Iti multuesc inca odata. Te pup.

3. Oh, mulţumesc. :)) Problema e că annitu.ro nu e blog şi dacă citeai puţin descrierea vedeai că e un site de divertisment. E tot ce am de comentat despre critica ta. În rest, e ok şi îţi mulţumesc, am să iau în considerare ce-ai scris.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com