Acasă » blogging » Avem nevoie de inteligenta culturala pentru a avea succes

Avem nevoie de inteligenta culturala pentru a avea succes

Inteligenta culturala nu  inseamna doar înţelegerea normelor și a regulamentelor. Este vorba despre relaţie şi încredere. Atunci cand doresti sa realizezi un proiect la nivel global ai nevoie de inteligenta culturala. Obtine aceasta calitate in primul rand printr-un nivel de networking ridicat sau cu ajutorul unei  comunicari ample.

Am descoperit un slideshow foarte interesant. Are o tenta motivationala si in acelasi timp reuseste sa iti ofere sfaturi cu ajutorul carora iti vei imbunatati valorarea brand-ului sau a firmei tale.  Nu face in special referire la marketingul online, insa citatele sunt bune puncte de pornire atunci cand iti creezi o strategie online, iar eu voi incerca sa fac referire la zona online. O firma de succes trebuie sa invete sa se lucreze pe deplin in online. Majoritatea populatiei utilizeaza online-ul ca metoda de a afla noutatile, este o alternativa a mass-mediei. De ce brand-urile nu exploateaza aceasta posibilitate? O firma trebuie sa aiba un cont pe fiecare platforma sociala, sa aiba o strategie de marketing ingenios conceputa, mai exact sa fie prezenta in online. Invata sa comunici pe platformele sociale cu utilizatorii si vei avea multe beneficii, ca si brand.

 

 In slideshow,  Wieke Gur spune un adevar si anume ca limbajul este noul instrument in business. Limbajul trebuie sa faca parte din strategia afacerii tale. Strategia este rationalizarea clara despre alegerile care te ajuta sa creezi valoare. Limbajul este puterea. Stim cu totii ca strategia este planul pe care ti-l faci ca sa actionezi, insa nu multi realizeaza ca strategia  este si adaptarea la schimbare. Un brand va reusi sa isi mentina pozitia doar daca va reusi sa se adapteze trend-ului, nu sa se opuna lui. Aceasta este motivul pentru care am intrebat mai sus: „De ce brand-urile nu exploateaza aceasta posibilitate?”. Pentru ca personalul care conduce strategia de marketing nu realizeaza ca daca nu se integreaza in online, brand-ul va avea de pierdut. Online-ul devine treptat realitatea, iar traditionalismul este o piedica in evolutie, insa si mai grav, spre succes.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s