Acasă » blogging » Bloggingul ca business

Bloggingul ca business

Blogul, prescurtarea de la weblog, care semnifica jurnal online, a depasit acest nivel ajungand o modalitate de marketing online. Devine din ce in ce mai utilizat, o platforma unde iti poti face cont gratuit sau iti poti cumpara domeniul tau. In secolul XXI poti face bani din blogging. Ideea de blog a crescut, ajungand cea mai populara modalitate de a trasmite informatii. In 2011 existau 181 de milioane de utilizatori activi de blog. Sa incepi un blog de companie iti poate consolida personalitatea Social Media, iti va aduce mai mult trafic pe site-ul tau si poti reusi sa creezi o retea cu profesionisti care au aceasi mentalitate precum a ta.  Blogul companiei este un canal de marketing eficient.

Platformele de blogging sunt pe locul 3 in topul celor 10 platforme care sunt cele mai folosite in online din USA. Intr-o luna  WordPress, Blogger si Tumblr atrag 80 de milioane de vizitatori unici, adica mai mult decat 1 din 4 utilizatori online din US. 70% dintre bloggeri fac acest lucru pentru a share-ui expertize, 61% pentru a castiga recunoastere pe plan profesional iar 52% dintre utilizatorii de bloguri scriu pe blog pentru a atrage noi clienti.

Iti promovezi articolele de pe blog cu ajutorul altor retele? Probabil ca faci acest lucru ca o modalitate de marketing. Succesul unui blog trebuie sa detina urmatoarele principale puncte forte: continut de calitate, design atragator si marketing pentru blogul respectiv. Pe langa acestea exista mai multe caracteristici pe care trebuie sa le intruneasca un blog pentru a avea succes, insa despre asta am scris intr-un articol anterior. Promovarea blogului pe alte platforme sociale intra in stategia de marketing a blogului tau. Este una din cele mai utilizate metode, 81% dintre bloggeri folosesc contul de Facebook pentru a-si promova blogul, in timp de 61% folosesc aceasta platforma pentru a interactiona cu cititorii sai. Am vazut des relatii create in urma vizionarii unui blog. Citesti un blog, iti plac articolele, ai aceleasi pareri ca si autorul, incerci sa afli mai multe despre el, intri in contact cu el cu ajutorul contului de Facebook iar in final se ajunge si la intalniri in offline.

Twitter-ul, o alta platforma utilizata pentru a aduce trafic pe blog, insa si una din cele mai folosite de catre cei care frecventeaza online-ul.  88% dintre bloggeri profesionali folosesc aceasta platforma pentru a-si face citite articolele de pe blog. Cel mai mult intr-un tweet conteaza titlul acestuia. Utilizatorii Twitter-ului primesc atat de multa informatie incat au ajuns sa dea retweet unui tweet chiar daca nu au citit decat titlul acestuia. Un tweet iti ofera un numar mic de caractere de care trebuie sa profiti si sa le transformi in calitate. Calitatea este mai importanta decat cantitatea.

Atunci cand vine vorba de traficul adus de retelele de socializare blogului tau, prima pozitiei este ocupata de Google (Organic), care aduce 48,81% de vizitatori(in februarie a acestui an), Facebook iti aduce 6,92% de cititori in timp ce platforma Pinterest depaseste Twitter-ul, cu 1,05% dintre vizitatori comparativ cu 0,82% adusi de platforma de micro-blogging.

Un gând despre „Bloggingul ca business

  1. Pingback: Istoria Social Media | Liza Danciu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s