Acasă » Social Media » Viitorul sharing-ului pe Facebook, Twitter si Google +

Viitorul sharing-ului pe Facebook, Twitter si Google +

Nu ne punem foarte des problema asta insa continutul se modifica odata cu parcurgerea anilor si cu schimbarea etapelor de Web. Ma refer la continutul de pe platformele sociale.  In trecut cand  marketing-ul pe Twitter si Facebook  era in faza incepatoare postarile asemanatoare sau chiar pe acelasi subiect pe ambele platforme erau acceptabile si eficiente. Acum nu mai este cazul. Fiecare platforma trebuie sa aiba propriul continut, intr-un format diferit de celelalte. Daca pe Facebook continutul care are cel mai mare succes sunt fotografiile sau video-urile, textele scurte si la subiect, pe Twitter titlul este cel care conteaza. Noua platforma, Pinterest te obliga sa postezi doar fotografii sau video-uri,  mai ales ca la noi in tara este la inceput, iar blogurile pe Pinterest nu sunt foarte multe.

Care va fi rata de sharing in viitor  pe retelele sociale? Se va mentine la  acelasi nivel ca pana in prezent?  Digital agency Beyond a realizat un studiu pentru a constientiza cum va fi viitorul sharing-ului  pe cele mai utilizate platforme sociale. Studiu a fost realizat pe 2,000 de repondenti, cu varste cuprinse intre 16 si 40, perioada de varsta intre care se numara cei mai multi utilizatori, care sunt activi pe Twitter, Facebook si Google+.  Sondajul a fost realizat in SUA si Marea Britanie. Dintre cei chestionati 90% au fost activi pe Facebook, iar 60% dintre acestia se logheaza pe aceasta platforma de mai multe ori pe zi.

Sharing-ul pentru listele selective- modelul cercurilor Google + este in crestere.  Aplicatiile pentru ascultarea unei melodii sunt din ce in ce mai utilizate pe Facebook, 67% dintre utilizatorii acestei platforme accepta o astfel de aplicatie. O alta noutate este ca ofertele si cadourile vor stimula schimbul de continut de marca. Oamenii sunt mai dispuşi pentru a partaja conţinut în cazul în care există stimulente. Aproape 60% din utilizatori Social media sunt de acord ca ar opta  sa discute, sa posteze informatii referitoare la un serviciu in cazul in care acesta a fost oferit la reducere.

In viitor rata de partajare sociala, social sharing de pe Facebook va avea posibilitatea sa ajunga la majoritatea populatiei lumii. Noii useri sunt mai entuziasmati sa share-uiasca decat vechii.

Partajarea se va personaliza din nou, precum in primele zile de social networking pentru noi. Aplicatiile noi se vor concentra pe realizările personale şi acţiuni.

Se presupune ca rata de share-uire a continutului in online va stagna. Oamenii vor deveni utilizatori mai pasivi pe Facebook, se vor loga de mai multe ori insa sharing-ul informatiilor nu va mai fi atat de frecvent- doar daca brandurile nu vor reusi prin diferite metode sa ii faca mai activi. Infograficul cu statisticiile  care ilustreaza continutul in viitor poate fi vizionat aici.

Este posibil ca sharing-ul sa reprezinte viitorul afacerilor. Un brand poate avea castiguri superioare fata de concurentul sau cu  ajutorul implicarii consumatorilor- au mai multe optiuni, mai multe instrumente, mai multe informatii si mai multa forta.Va exista un nou tip de comert bazat pe tehnologiile informatice.

2 gânduri despre „Viitorul sharing-ului pe Facebook, Twitter si Google +

  1. Sharing-ul va deveni mai automatizat. O sa vedem Open Graph Seamless Sharing implementat si pe restul retelelor sociale si din ce in ce mai multe brand-uri o sa creeze aplicatii dedicate.

    • Ai dreptate, Alin. Oricum, brandurile se vor implica din ce in ce mai mult atunci cand se va pune problema sharing-ului. E o modalitate foarte buna de marketing.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s