Acasă » blogging » Continutul este esenta

Continutul este esenta

Crearea de continut are urmatoarele etape:

1. Cercetare

2. Ideea

3. Plasare

4. Crearea

5. Publicare

6. Promovare

In Social Media sunt  importante Seo, networking insa prioritar este continutul. El este cel care ofera personalitate unui blog si ilustreaza autorul. Cum a spus si in articolul in care am redactat notiunile importante enumerate la RoNewMedia,  content is king.

Pentru un brand in viitorul apropiat nu va mai exista termenul de marketing fara sa existe adiacentul online. O companie va trebui sa fie o prezenta obligatoriu in online, iar acest lucru incepe sa fie pus in practica de majoritatea brandurilor. Social Media va fi parte a tot ceea ce facem.

Atunci cand se pune problema de  strategii de marketing, content marketing a fost declarat cel mai important, depasind search engine marketing, PR si mass-media,denumit instrumentul preferat. Continut de marketing este de fapt crearea unui continut original, obligatoriu, pentru a influenta si a conduce notorietatea unui anume brand. Un continut de calitate va angaja  un public de calitate. Bineinteles, continutul este esenta insa este necesara promovarea pentru recunoasterea sa.

Investind in originalitate, calitatea continutului creat este esentiala pentru succesul SEO in cautarea curenta iar clientul nu va mai fi un simplu utilizator, ci il vei fideliza.

McLennan a anuntat in cadrul conferintei RoNewMedia ca, conţinutul online va continua să rămână gratuit dar nu va fi de o calitate foarte bună. McLennan consideră că modul în care a evoluat Internetul de-a lungul timpului, respectiv obişnuirea consumatorilor aproape integral cu un conţinut gratuit, a reprezentat o problemă.  Sunt de parere ca desi online-ul este si va ramane in viitorul apropiat o zona gratuita, acest lucru nu-l  impiedica  sa ofere informatii de calitate. Consider ca un brand atata timp  cat se respecta si isi respecta imaginea va folosi toate mijloacele, chiar fara o finantare mare, pentru a se prezenta impecabil in fata clientilor.

Lasă un comentariu