Acasă » cultura » Consumatorul care stie sa foloseasca informatia este un om puternic

Consumatorul care stie sa foloseasca informatia este un om puternic

6f760fc01003ef1f89b9105090ea441aFinalul anului 2012  a introdus noi utilizati: Pinterest extinde aplicatiile sale pentru intreprinderi, astfel reteaua sociala va intra in drepturi ca una de tip profesional. Instagram isi va extinde Web version in timp ce  Facebook isi extinde versiunea de publicitate.

Huffington Post a publicat o lista Social Media Statistic pentru anul 2012 care sublinieaza ascensiunea deja cunoscuta a retelelor sociale. Astfel, un milion de website-uri s-au integrat pe Facebook dintre care:

– 25% nu utilizeaza optiunea privacy settings

– 25% dintre utilizatori isi verifica contul cel putin de 5 ori pe zi

– 210,000 de ani de muzica au fost ascultati pe Facebook

– 80% dintre utilizatori prefera sa se conecteze cu  brandurile preferate prin intermediul Facebook-ului

Mediul online, sau mai exact boom-ul mediatic a perforat mediul familial, este prezent  in majoritatea zonelor locuite. Acest lucru demonstreaza ca nu mai este valabila sintagma „un om informat este un om puternic” ci ar trebui adaptata „un om care stie sa se foloseasca de informatii este un om puternic„. Asta deoarece informatia nu mai este un bun valoros, greu de atribuit, cum se intampla in trecut ci ne vine in intampinare. Brandurile din mass-media si nu numai au inceput o concurenta in Social Media in a distribui informatii utile clientilor, mai mult sau mau putin in legatura cu numele firmei lor pentru a castiga imagine. Putem descoperi informatii doar citind wall-ul de Facebook sau doar printr-o simpla analiza a ultimelor twitter-uri deoarece prietenii tai te contecteaza, mai exact iti transmit informatia indirect.

Pe viitor, mi-am propus sa realizez o comparatie intre statisticile ultimilor  ani din online, pentru ca diferenta intre primii ani si 2012 este fascinanta iar rapiditatea cu care retelele sociale cresc seamana cu o bomba.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s