Acasă » internet » Imaginea rules in Social Media

Imaginea rules in Social Media

Oamenii sunt fiinte vizuale iar stastisticile ma fac sa realizez ca imaginea este cea care va inlocui textul in viitor. Un exemplu este numatul mare de like-uri pe care il primeste o imagine in detrimentul unui continut . Daca un video este de 12 ori mai share-uit decat un link sau text post, o imagine primeste de 2 ori mai multe like-uri decat o postare tip text. Facebook a ajuns la o cifra de 100 de milioane de utilizatori in 4 ani insa Instagram, aplicatia care iti editeaza pozele, este pe punctul de a-l depasi. Chiar si Barack Obama si-a deschis  cont pe Instagram in ianuarie 2012:) De asemenea, 42% din continutul postat pe Tumblr contine fotografii. Pozele postate pe Pinterest aduc mai mult trafic ca Twitter-ul, Linkedin si Google + ceea ce intareste motto-ul „imaginea face cat o mie de cuvinte”.

fac

O stire pe care am citit-o astazi imi spune ca Facebook-ul va mai exista 100 de ani, la fel ca si Google, conform celor spuse de un investitor rus in actiuni Facebook. Nu stiu daca declaratia a fost facuta in speranta ca isi va creste actiunile sau pentru ca a facut o analiza a platformei online si a intuit directia in care se indreapta.  Oricum, modificarea News Feed-uluiva scoate in evidenta cele mai importante imagini , stiri, harti, ori evenimente pentruutilizator. Refresh declara despre schimbarea Facebook-ului:

Cu siguranta va afecta continutul postat de pagini. Ne indreptam primul gand catre fotografii si tot ne dam seama ca impactul este destul de mare, insa, din cate imi dau seama, batalia nu va (mai) fi oarba, ci pe continut. Inca nu-mi dau seama daca-i de bine sau de rau, dar la cum piata de publishing din Romania e posibil sa fim inundati pur si simplu de tampenii.

Din moment ce Facebook-ul s-a focalizat pe imagine, mai mult decat pe text, probabil in urma statisticilor, isi da seama incotro se indreapta Social Media: facilitarea oricarei actiuni si atragerea atentiei intr-un mod cat mai „dur”, de efect. Iti maresti numarul de  adepti intr-un mod global, rapid fara a conta zona demografica.

Anul 2013 va fi anul marketing-ului vizual – brandurile pentru a comunica eficient cu publicurile lor vor trebui sa se focalizeze pe noile platforme de tipPinterest, Instagram, iar acest lucru este valabil pentru orice tip de continut.

Ma incanta acest lucru, deoarece anul trecut lansarea Pinterest a atras multi curiosi cu privirea la acest gen de platforma, care comunica doar prin imagini. Desi multa lume a renuntat sa o mai foloseasca, cu atat mai mult in Romania, am devenit pasionata de ea, fiind una dintre preferatele mele. Daca in 2012 ma „intersectam” si cu romani pe reteaua sociala, acum observ o crestere a utilizatorilor din America si nu numai.

Un gând despre „Imaginea rules in Social Media

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s