Acasă » cultura » Seriale de care am nevoie pentru a ma binedispune

Seriale de care am nevoie pentru a ma binedispune

Serialele bune sunt cele care si-au pus atat de puternic amprenta vietii tale incat ai o perioada de tristete dupa ce ai vizionat numarul total de sezoane. Sau cele de care ai deveni atat de dependenta incat in loc sa urmaresti un singur episod pe seara ajungi sa vizionezi un intreg sezon.

Anul trecut am participat la RoNewMedia in cadrul careia am aflat site-urile de pe piata care iti ofera gratuit unele, iar alte, cu un plus de beneficii cu plata oportunitatea de a urmari seriale. Am asistat la o dezbatere in care s-au prezentat argumente pro si contra serviciu care iti ofera continut video on line contra cost. Nu am fost insa convinsa de oportunitatea oferita, asa ca am ales metoda mai simpla- serviciul gratuit Vplay. Singurele probleme pe care le-am intampinat, momentul in care serialul nu se incarca, a fost un impediment pentru majoritatea utilizatorilor – Facebook-ul a abundat in mesaje de tipul „nu merge Vplay!”. Nu am privit aceasta problema ca una de viata si de moarte, asa ca am depasit momentul. Il folosesc atunci cand ma indragostesc de un nou serial bun descoperit. Si in procentaj mai mare in perioada iernii cand este mai placut sa stai acasa.

Primul serial care m-a captivat este nimeni altul decat How i met your mother. Sora mea m-a influentat in vizionarea primelor episoade, de care nu eram atat de impresionanta. In momentul in care am reusit sa descopar personajele totul a capatat o alta perspectiva. Serialul seamana foarte mult cu Friends, o varianta mai de actualitate. Are niste personaje cu personalitati puternice care joaca bine ceea ce il face sa fie un serial natural. Am vizionat rapid cele 8 sezoane exact in momentul cand am simtit nevoia sa iau o pauza de la acest tip de glume. S-a facut remarcat prin prezenta personajului jucaus, Barney, un guru in domeniul cuceririlor, care insa pe mine nu m-a impresionat atat e mult.  O varianta mai veche a lui Ted, Marshall, Barney, Robin si Lily:

funny-young-HIMYM-cast-photos

30 Rock a fost cel care m-a facut dependenta. Creat de insasi personajul in jurul caruia se invarte actiunea, Tina Fey  si difuzat pe NBC, este centrat pe viata unei echipe care produce un show TV ceea ce il face si mai captivant. Mi-a placut modul unic de abordare a vietii si glumele realiste care depasesc multe alte productiile de pe piata. 30 Rock este cel mai premiat și aclamat serial de comedie din ultimii ani fiind deținătorul a 6 Globuri de Aur alături de alte 35 de trofee și 86 de nominalizări. Actorii  Liz Lemon si Jack Donaghy pur si simplu reuseau sa ma faca intotdeaua sa rad. Nu il urmaream doar pentru glumele lor ci si pentru modul in care Jack, personajul rafinat,  trata problemele, carora le gasea rapid solutii iar Liz, o coechipiera rationala.  Asa ca si aici cele 7 sezoane au fost epuizate rapid.

7610601e1d332778848c9788ba0a6ad6

Ultimul pe lista, insa cel mai bun dintre cele vizionate este Modern family: 

O privire satirică asupra vieţii a trei familii înrudite, un serial de comedie al zilelor noastre în care Ed O’Neill (Al Bundy – „Married with Children”) este la fel de căsătorit precum se întâmpla în anii ’80, însă, de această dată, cu o columbiancă mult mai tânără decât el. Jay, căci despre el este vorba, s-a însurat cu mult mai tânăra Gloria, dar viaţa împreună cu ea şi cu Manny, fiul acesteia, este foarte departe de a fi una tihnită. În plus, Jay are doi copii, pe Claire şi pe Mitchell. Fiica lui are şi ea o viaţă de familie destul de agitată. Mitchell şi partenerul lui, Cameron, fac un pas important în viaţa lor de cuplu şi devin părinţi, adoptând-o pe micuţa Lily, o fetiţă din Vietnam. Producţia ABC „Modern Family” prezintă vieţile haotice ale trei cupluri înrudite între ele şi ale copiilor lor 

Modul unic de abordare il face un serial preferat de cei cu studii superioare si mai mult, de juriul din cadrul concursului Emmy in ultimii 3 ani. A mai câştigat anul acesta premiile pentru interpretare secundară (Eric Stonestreet, repectiv Julie Bowen), dar şi cel pentru regie (Steven Levitan).

3410c9e54474e23cb9ed8220bc44ae5f

Am dedicat si  un board pe Pinterest personajelor din serialele care m-au facut sa zambesc in multe seri. Tu ce seriale ai vizionat sau vizionezi in continuare si ti se pare ca te reprezinta sau te amuza?

P.S: articolul a inclus doar serialele pe care le-am urmarit in ultima perioada. Fiecare dintre noi are o intreaga gama de seriale pe care le-a „devorat”, iar pentru mine printre acestea se numara: Supernatural, Grey’s Anatomy, Gilmore Girls, Perfect wife si multe altele.

Un gând despre „Seriale de care am nevoie pentru a ma binedispune

Lasă un răspuns

