Acasă » cultura » Inspirație românească

Inspirație românească

In fiecare femeie se ascunde o latura artistica, fiecare reprezentanta a sexului frumos are inclinatii spre arta si spre lucrurile estetice.  Dezvolta vise artistice invaluite de un mister remarcabil cosmetizat. Acest lucru se observa in lucrurile pe care reuseste sa le construiasca, sa le repare o femeie, iar rezultatul final sa fie unul uimitor.

O vizita la o expozitie de hand-made-uri m-a facut sa-mi doresc sa-mi realizez propriul tricou din care speram sa iasa o adevarata opera de arta prin care sa-mi transmit sentimentele. Targul era deschis la Green Hours, dar ca si multe altele surse de inspiratia, nu a reusit sa ma mobilizeze.

Exista persoane care si-au transformat pasiunea pentru arta in job. Ceea ce face produsul final unul mai valoros. Avem multe exemple de domenii insa unul foarte apreciat este cel vestimentar. Am fost placut surprinsa sa aflu ca Adele a pozat in Vogue UE purtand o ie romaneasca de inspiratie transilvaneana, intalnita in portul de la Sibiu🙂

426068_10150541093641851_44500337_n

Am descoperit un proiect care a reusit sa imi atraga atentia si care mi se pare din ce in ce mai simpatic pe masura ce descopar alte produse: „Mandra sic„. Inspiratia romaneasca a reusit sa creeze niste produse de  care este  imposibil sa nu te indragostesti.  Povestea este urmatoarea:

 MÂNDRA CHIC – este un atelier-şezătoare în cadrul Muzeului de Pânze şi Poveşti (Mândra/ Ţara Făgăraşului/ Transilvania/ România) Un studio de creaţie unic, autentic, românesc, în care se realizează un fusion old/new fără pretenţii de absolut… Un soi de concentrat artistic neaoş, croit pe tipar modern.Redescoperim şi preţuim pânza autentică, românească, o recreăm, o dichisim, o celebrăm urban & contemporan, o promovăm şi o ridicăm la rang de artă. Demonstraţii de atitudine sau exerciţii de sensibilitate. Obiecte, clişee, campanii, linii de suveniruri autentice, arome, lucruşoare şi poveşti… Construim colecţii inedite pe bază de materiale tradiţionale. Folclor şi umor! Mixuri internaţionale. Mândra Chic – divizia fashion & souvenir a proiectului tarafagarasului.eu

Cel mai fain tricou, din punctul meu de vedere,  se intituleaza „Faina rau”

faina

Modelul este in perfecta armonie cu proiectul:

tricoul fain4

Si un simpatic nationalism:

598460_383078901774114_812140700_n

Ceea ce este si mai interesant este ca exista si varianta masculina a colectiei.

Lasă un răspuns

