Acasă » cultura » Echipament complet de vara

Echipament complet de vara

Un zambet, pentru ca este dificil sa rezisti la peste 30 de grade cel sus, insa daca vezi partea pozitiva, adica soarele care infrumuseteaza totul, lucrurile sunt mai simple.

Visul unei nopti de vara, sau mai exact visul unei nopti de Vama, senzatie cu care nu poate fi ca nimic altceva, pentru ca nisipul, marea si muzica in combinatie sunt unice. In timpul saptamanii, pentru ca in timpul weekendului concureaza cu Ibiza.

O melodie, sau mai multe melodii faine de vara: trebuie sa punem pe primul loc „in the summertime” de Mungo Jerry, urmat de Red Hot Chili Papper „dani california„. 

Practicarea unui sport de care esti pasionat si care sigur te va binedispune. Vara iti ofera un intreg arsenal, iar tu vei alege ce te atrage cel mai mult. Volei-ul pe plaja este una din pasiunile mele, pe care insa nu am mai practicat-o de mult timp. Am vazut un fileu in Vama, langa Expirat, si mi-am promis ca imi voi face timp. De asemenea, am inceput sa fac plimbari lungi cu bicicleta, iar prin Bucuresti esti si mai placut cand oamenii sunt plecati in concediu, iar strazile(si pistele de bicicleta) sunt goale.

1348b7ae7521ef080f5e34e5453fc96f

Cele 10 aplicatii gratuite pe telefonul mobil pentru travel. Acum cativa ani, mi se pareau inutile tipul acesta de aplicatii, consideram harta un musthave si cam atat. Acum insa le privesc ca pe „cele mai bune sfaturi” pe care le poti lua cu tine intr-0 calatorie. Roadtrippers, nu doar ca suna pompos, insa cred ca iti va face vacanta mai neconventionala.

Un festival muzical, care va face vara mai speciala. Eu imi doresc sa ajuns la Summer Well, pentru ca nu exista alt festival care sa adune atatea formatii incredibile la pretul unui singur abonament, plus o senzatie de anii ’70.

0854ceaae4a57bead75e11c6c430af2eSi o van, pentru o escapada de vara spre paradis. Asfaltul incins trebuie lasat in urma, ne asteapta nisipul fierbinte sau muntele care ne racoreste.

617f149d358ebb0d734745d05a12b21a

Lasă un răspuns

