Acasă » blogging » Cum mi-am petrecut sfarsitul Facebook-ului

Cum mi-am petrecut sfarsitul Facebook-ului

Mai exact, cum este viata fara Facebook.  Acum cca 80 de zile, contul meu de Facebook mi-a facut o surpriza si s-a inchis, a fost disabled pentru spamming. Am inceput sa trimit mail-uri echipei Facebook, mi-am atasat ID, etc. Facebook-ul ofera servicii gratuite, iar ca rezultat nu are service costumers, asa ca nu vei gasi un contact clasic al Facebook-ului.

Exista viata si dupa Facebook, chiar mai buna. Primele doua zile sunt putin ciudate, ai senzatia ca ai intrat in vacanta si ca ai prea mult timp liber. Pierderea contului m-a ajutat sa ma orientez spre alte retele sociale si sa profit mai bine de ele.

Pe ce retele sociale poti naviga?

Mi-am descarcat aplicatia Tumblr pe Android, si am reinceput, dupa multe luni, sa activez pe aceasta platforma. Imi place ca a reusit sa combine imaginea cu textul intr-un mod foarte frumos. Am inceput sa-mi perfectionez gramatica limbii engleze prin intermediul unui blog cu tips&tricks🙂. Mi-a placut ca am descoperit si multi romani acolo. Unul dintre cele mai faine bloguri din Romania, din punctul meu de vedere, este chiar pe aceasta platforma. Intitular Le Projet d’Amour si descoperit de mine in urma cu cca. 2 ani, Maurice scrie natural si gandeste frumos, cum putini oameni o mai fac.

Daca reusesti sa te detasezi de Facebook(eu am fost fortata) vei descoperi ce mult timp liber ai, si vei vedea ca exista retele sociale mai educative decat cea a lui Zukerberg. Am redescoperit Twitterul. E foarte fain si tin sa contrazic ca #twitterepemoarte, interactivitatea romanilor de pe platforma de micro blogging demonstreaza contrariul. Zilnic sunt create noi hastaguri, iar un indiciu a faptului ca Twitter-ul este o retea sociala de succes este preluarea hastagului de catre Instagram si Facebook.

Am inceput sa ma „joc” mai mult pe Instagram. Il consider unul din cele mai bune serviciu de photo-sharing, si mai nou de video-sharing, care avea in mai 2013, 100 milioane de utilizatori. Cum am mai scris intr-un articol anterior, ador faptul ca incurajeaza partea artistica din oameni, si sustine propriile creatii.

LinkedIn, platforma pe care o consider o retea practica bussines, arata latura profesionala a fiecaruia dintre noi. E o zona super in care iti poti gasi un job, exista diferite grupuri focusate pe aceasta tema, poti obtine recomandari sau poti sa intri in contact cu un europarlamentar de la Bruxelles, asa cum am facut eu.

Soundcloud desi acum are doar 180 de milioane de utilizatori, promite multe. Platforma de socializare prin intermediul sunetului mi-a demonstrat ca poate depasi Youtube-ul: cautand o melodie pe de Radio Guerrilla, realizata de o formatie underground, am fost uimita sa observ ca nu exista pe Youtube, in timp ce pe SoundCloud erau deja mai mult de 2 variante, printre care una live. Aici sunt cateva modalitati de a folosi inteligent serviciul.

Finalul intamplarii este ca mi-am realizat alt cont de Facebook, care mi-a fost inchis din nou dupa 3 zile cu motivatia ca este fake account. A doua oara a fost putin mai stresant, insa am descoperit mai multe forumuri din SUA in care sute de utilizatori Facebook au conturile blocate, si cautau disperati solutii. Cred ca cea mai buna solutie este sa cauti alternative, pentru asta a fost realizat Google+.

Un gând despre „Cum mi-am petrecut sfarsitul Facebook-ului

  1. Pingback: Tinerii prefera aplicatiile de tip WhatsApp in detrimentul Facebook-ului | Liza Danciu

Lasă un răspuns

