Acasă » blogging » Tips&tricks pentru frumoasa varsta de 22 de ani

Tips&tricks pentru frumoasa varsta de 22 de ani

Cand eram mica priveam cifra 22 ca varsta cu zambetul pe buze. Ma gandeam ca la varsta aceasta esti deja o persoana matura, independenta, imbracata in camasa, cu o fusta cu croiala care sa iti puna in evidenta formele. Acum imi place sa vad persoanele de 22 imbracate elegant insa in acelasi timp vintage, voi avea timp sa ma imbrac bussines la 40 de ani. Credeam ca la varsta asta aveam sa stiu toate lucrurile si ca voi detine eu controlul. Acum imi dau seama cat de putine stiu si ca trebuie sa sustrag cat mai multe informatii si sa fiu directionata de cat mai multi mentori in viata. Mi-am dat seama ca nici la varsta a doua nu esti o persoana matura si mai ai atat de multe de invatat(cum ar fi Social Media).

Cand eram mica aveam o perspectiva fantasmagorica. Iar asta mi-am dat seama abia dupa ce mi-am implinit majoratul. Gandirea mea de acum este total in paralel cu cea de la 15-16 ani. Si va fi mult diferita de cea de la 30 de ani.

Matei a scris un frumos articol despre 12 lucruri pe care ar vrea sa le stie la 22 de ani. Astazi, cand implinesc aceasta varsta pot sa spun doar ca as vrea sa stiu „tot”. Stiu ca nu se poate, asa ca vreau sa stiu mai multe, sa citesc mai mult, cum a spus si Matei. Insa as vrea sa comunic mai mult, sa cunosc multi oameni fascinanti, pentru ca in ultima perioada mi-am dat seama ca oamenii sunt atat de diversi, si atat de superbi fiecare in felul sau. Imi doresc sa calatoresc, sa „socializez” cu cat mai multe tari, pentru ca lumea este o carte iar fiecare tara este o pagina. Daca nu calatoresti este ca si cum ai citi o singura pagina. Acestea sunt cele trei dorinte pe care i le-as pune pestisorului de aur, care insa nu exista, asa ca mi le voi pune mie:) Si mi-as  „cumpara” un batran, pentru ca intr-adevar, cine n-are batrani, sa-si cumpere. Iar cea mai importanta resursa este timpul, ca fiecare greseala este platita si fiecare compromis are repercursiuni.

Am mai invatat in acesti ani ca:

“ There is an old saying, The harder you try the luckier you get. I kind of like that definition of luck. ”(Gerald Ford)

Ma gandesc ce le voi povesti celor cu care interactionez, cu privire la ce s-a intamplat in cei 22 de ani in care am trait:

– am trait in perioara renasterii Romaniei dupa comunism

– am prins perioada de inceput a Internetului, si aprofundarea termenului Social Media

– am trait in aceasi perioada cu Neagu Djuvara, Herta Muller, Octavian Paler, Nelson Mandela, Fidel Castro, Regina Elisabeta a II-a, Bill Gates, Steve Jobs, Michael Jackson, Madonna si nascuta in aceasi zi, 7 octombrie, cu Vladimir Putin si Heinrich Himmler.

– am prins perioada trista a evenimentelor din 11 septembrie 2011 si explozia de la Fukushima, Revolutia din Egipt si Criza economica mondiala, Primăvara arabă și ascensiunea islamismului în Orientul Mijlociu alaturi de ascensiunea Chinei.

– si am participat la cea mai importanta schimbare a secolului 21: tranzitia de la proprietate la acces

Ce nu as fi vrut sa stiu la 22 de ani: ca lumea e atat de dura si ca oamenii se impart in doua categorii- altruisti si egoisti.

Mi s-a spus ca o singura data faci 22 de ani, ca fac parte din generatia Y(creativ, curios, deschis) si am ajuns sa respir Social Media. Insa privesti varsta precum un nou partener, reticenta la inceput, iar dupa 6 luni incepe sa iti placa cifra, sa o indragesti si sa te gandesti cu sprancenele incruntate la urmatorul joc de cifre. Trebuie sa ne imbratisam anii si sa vedem calitatile fiecarei perioade si in fiecare an, in ziua nasterii ai ocazia unui nou inceput.

a08889f5c62ec0e4ef862de7820db120

Lasă un răspuns

