Acasă » platforme online » Cele mai share-uite clipuri in 2013

Cele mai share-uite clipuri in 2013

In urma cu cateva weekend-uri a rulat Noaptea Devoratorilor de Publicitate, evenimentul care si-a sarbatorit majoratul anul acesta, repartizat in doua seri de 8 ore in care au rulat peste 300 de proiectii. Jean-Marie Boursicot, cinefil înrăit încă de la vârsta de 3 ani, a imaginat conceptul „Nopții devoratorilor de publicitate”, pe vremea când bătea cinematografele din Marseille. Înregistrat în Cartea Recordurilor pentru colecția sa mamut de filme publicitare, 700.000 la număr, care se îmbogățește anual cu 10.000-20.000 de clipuri, Boursicot și-a văzut visul cu ochii în 1981, la Kinopanorama(intreaga poveste aici).

In 2013 publicitatea traditionala s-a conectat cu online-ul si a iesit ceva foarte frumos: milioane de share-uri,entuziam din partea publicului si o apropiere mai mare intre brand si client, de data aceasta userii retelelor de socializare au promovat din placere clipurile. „Shares are the currency of social success and for leading brand marketers discovering how to create and distribute highly shareable content repeatedly and at scale is now at the top of their wish list” este punctul de vedere al  Unruly U.S. President Richard Kosinski.

Daca ar trebui sa intreb probabil 50% dintre prietenii mei, utilizatori de platforme sociale au vizionat cel putin o singura data viralul situat pe primul loc dintre cele mai ” The most-shared ads of 2013″

Campania Dove-Real Beauty-  4,24 milioane de share-uri

Cel mai viralat video al tuturor timpurilor, o inovatie pentru piata publicitatii, a fost denumit „Video Revolution”.Clipul foloseste o modalitate inteligenta pentru a ajuta femeile sa se confrunte cu conceptiile gresite despre aspectul lor fizic, un video care intra in categoria reclamelor impresionante.Filmul scurt se bazeaza pe urmatoarea statistica:

„Over half (54%) of women globally agree that when it comes to how they look, they are their own worst beauty critic, which equates to a staggering 672 million women around the world.”

Geico “Hump Day” – 4.03 million shares

Se spune ca mintile de la Geico sunt geniale:) Probabil acesta este si motivul pentru care aceasta reclama este pe locul 2 in cele mai share-uite reclame din 2013, datorita amuzantei camile vorbitoare. Reclama promoveaza ziua de miercuri ca „hump day” iar oamenii sunt incurajati sa-l impartaseasca cu prietenii sau colegii de birou.

Evian – „Baby and me”- 3,34 milioane

Evian a avut intotdeauna idei iesite din tipar pentru reclamele firmei, iar de data asta creativitatea le-a adus una din cele mai viralate reclame ale anului 2013. Una din cele mai faine reclame ca si concept, din punctul meu de vedere.

BETC Paris in 1998 with the beloved French spot  and made famous a decade later by the global „Roller Babies” spot (one of the most-watched ads ever on YouTube), return this week with the film below, called „Baby & Me.” Once again, they represent your gleeful inner child, but this time they want to dance with you.

Multe dintre cele mai share-uite reclame ale anului 2013 au ajuns sa le vizionez accidental pe retelele de socializare, in mare parte pe Facebook, fara sa ma concentrez pe marca caruia i se face reclama. Ceea ce demonstreaza ca in acest moment publicitatea nu inseamna prezentarea produsului ci o poveste frumos relatata care se asociaza cu brandul.

Un alt video, situat pe locul 5  MGM/Carrie „Telekinetic Coffee Shop Surprise” 2.17 million este un alt clip la care am ajuns in online din intamplare, care mi-a placut insa numele brandului nu mi-a ramas intiparit in minte, ci doar l-am citit fugitiv. 

Giving is the best communication

True Move „Giving” a strans 1,26 milioane de share-uri si este una din cele mai sensibile reclame, si spune povestea unui act care poate schimba viata unei persoane.Deja acest clip nu mai este doar o reclama ci chiar un film scurt:

Cireasa de pe tort: Code.org „What Most Schools Don’t Teach” 754, 119

Intreg top 20 il poti viziona aici.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s