Acasă » Liza stuff » Ii multumesc anului 2013 pentru tot ce m-a invatat

Ii multumesc anului 2013 pentru tot ce m-a invatat

58683064a8550fd8386b4dfec841a771Anul acesta 2013, nu a fost unul unul superstitios, ci unul reusit desi cuprinde cifrele  „13”. Cuvantul care defineste intregul an din perspectiva experietei mele este „provocare” sau pe scurt, „cunoastere”. Am descoperit ca fericirea mea depinde de mine, eu sunt singura responsabila, si daca voi vedea lumina, nu umbra, voi fi fericita.

Am aflat ca exista oameni cu adevarat frumosi, si pe interior, si exista straini care te ajuta fara sa te cunoasca:) Oamenii sunt minunati si este fascinant sa cunoasti cat mai multe mentalitati. Si am invatat ca zambetul este cel mai frumos dar oferit celor din jur. A fost anul in care am constat ca „sangele apa nu se face”, si ca familia intotdeauna  va fi langa tine, in orice situatie.

In foarte multe new year’s resolution am citit „make something new” eventual, fa in fiecare ceva ce te sperie. Articolul nu facea referire la atingerea unui paianjen, cu siguranta, ci la ceva ce te sperie psihic, cu adevarat, sa iti depasesti o trauma, cum ar fi sa iubesti cu adevarat dupa o pierdere a persoanei iubite. O frumoasa varianta ar fi invatarea unei limbi straine care te sperie. Cred ca dupa o astfel de experienta, ai castiga un nivel ridicat de incredere in sine.

Pentru 2014 imi doresc ceea ce ma face fericita si ii multumesc 2013 pentru tot ceea ce m-a invatat:)

Am descoperit-o accidental pe Liz, o bloggerita optimista care  a realizat o lista cu lucrurile pe care le-a pus in practica anul trecut:

„I showed up as me and shed how or who they think I should be.
I gave myself the gift of yoga several days a week.
I said “thank you” more.
I started fewer emails with variations on “I’m sorry it has taken me so long to reply…”
I trusted the answers I heard within.
I said “no” when my gut told me to.
I created stronger boundaries.
I shared the truth more.
I spent more time breathing than reacting.
I stood tall in the beauty and the shit that is each day, that is living, and I stayed true to me.
I gave myself the gift of knowing I am enough and believing it.
I learned to have more patience with my husband and remembered each day that he too is enough.
I spent more time nurturing relationships with my family and friends than I spent online.
I continued to let go of the expectations of others.
I opened my heart to love in ways I never thought possible.”

Sursa foto

Lasă un răspuns

