Acasă » blogging » Despre cea mai frumoasa experienta ca eveniment, despre „How to web”

Despre cea mai frumoasa experienta ca eveniment, despre „How to web”

unnamed (1)Am insistat sa ajung la aceasta conferinta care a reunit comunitatea tech din Europa de Sud Est si au fost prezenti 40 de vorbitori de renume de pe 4 continente. In continuarea actiuni, in weekend a avut loc Startup Spotlight, competiţie şi program de mentorat adresat celor mai performante 32 de echipe din regiune. A fost cea mai frumoasa experienta pe care am avut-o pe plan profesional de-a lungul anilor. Suna cliseic insa am constatat ca oamenii frumosi cu o viziune pe o nisa comuna pot realiza lucruri superbe. In niciun alt eveniment nu am interactionat cu atatia oameni nu doar interesanti, ci niste profesionisti in comunicare desi majoritatea profesau in zona tech.

Unul din principalele motive pentru care mi-am dorit sa ajung la How to Web a fost Simon Steward, Software Engineer la Facebook  cu care imi doream sa port discutie in legatura cu problema contului meu de Fb disabled, ceea ce am si reusit iar Simon a fost mai mult decat sociabil. Alaturi de o prezentare pe tema „How Facebook Builds Facebook on Android” in care a dezvaluit tips&tricks cu privire la aplicatia Facebook pe Android a povestit modul strategic al echipei prin care reuseste sa imbunatateasca stabilitatea, viteza si calitatea aplicatiei.

IMG_6910

Am descoperit in pauza de cafea, de la Simon faptul ca romanii ocupa cel mai mare procentaj in echipa Facebook, ca nationalitate, dupa americani. Zambind mi-a spus ca ii depasesc si pe englezi:)

How to web s-a tinut la Kristal Glam Club, singura varianta ca o astfel de locatie sa aiba o utilizare practica:) Actiunea s-a desfasurat pe 3 scene:

Grow Stage, scena principala si zona in care am petrecut majoritatea timpului, unde au fost prezenti dezvoltatori, designeri ai produselor tech care  adus în discuţie inovaţia în tehnologie, strategie sau design. Networking Stage a carui  nume ii definea activitatea, locatia unde avea loc interactiuni, prezentari care provocau implicare si oameni comunicativi. Si unde am vazut cei mai zambitatori participanti de la HTW. Ignite Stage, cea de a treia scena a conferinţei, a găzduit paneluri care au abordate subiecte specifice startup-urilor abordate de cei peste 25 de investitori, reprezentanţi ai acceleratoarelor şi fondurilor de investiţii prezente la eveniment.

Una din prezentarile cele mai frumoase, din punctul de vedere al unui comunicator, pentru ca domeniul conferintei era cel tehnic, a fost cea a lui Mat Clayton Co-Founder&CTO, Mixcloud, „Using technology decisions to move quickly and iterate to a better product”care a prezentat Social Media intr-un limbaj plin de culori.

IMG_6916

In presa a ajut in mare parte informatiile pompoase, cu nume de renume, cum ar fi prezenta pe scena principală a How to Web a  profesioniştilor importanţi din industrie printre care  Paul Ford (CIO Softlayer), Alex Hunter (CEO Rushmore.fm), Philipp Kandal (Co-Fondator şi CTO Skobbler), Marco Cecconi (Software Engineer Stack Exchange), Simon Stewart (Software Engineer, Facebook), Matt Clayton (Co-Fondator şi CTO Mixcloud) sau Ştefan Szakal (Fondator X3 şi [e-spres-oh]).

Gazda a fost Andra Zaharia, care desi a avut putine emotii in fata acelor oameni de renume, a avut o engleza impecabila:)

Lasă un comentariu